Automatic classification of actions in a RTS videogame
El Hajouji el Hayadi, Mohamed Yassin
Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Classificació automàtica d'accions en un videojoc RTS
Títol variant: Clasificación automática de acciones en un videojuego RTS
Data: 2019-07-01
Resum: Video games are an entertaining pastime but they can also provide us with good learning opportunities, as players must perform clever actions in order to surpass them. In this paper a conversion from qualitative data, obtained by an eye-tracker, to quantitative data is done in order to classify the actions performed by the players in a commercial RTS videogame. The objective is to be able to automatically classify the different types of actions by their educative potential.
Resum: Els videojocs són una manera entretinguda de passar el temps però també poden oferir-nos bones oportunitats d'aprenentatge on els jugadors hauran d'utilitzar accions planificades per poder guanyar. En aquest treball es farà una conversió de dades qualitatives, obtingudes per un eye-tracker, a dades quantitatives per poder classificar les accions que fan els jugadors en un videojoc RTS comercial. L'objectiu es classificar automàticament els diferents tipus d'accions segons el seu potencial educatiu.
Resum: Los videojuegos son una manera entretenida de pasar el tiempo pero también pueden ofrecernos con buenas oportunidades de aprendizaje donde los jugadores deberán de utilizar acciones planificadas para poder ganar. En este trabajo se hará una conversión de datos cualitativos, obtenidos por un eye-tracker, a datos cuantitativos para poder clasificar las acciones que hacen los jugadores en un videojuego RTS comercial. El objetivo es clasificar automáticamente los diferentes tipos de acciones según su potencial educativo.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Computació
Matèria: Videogame ; Automatic classification ; Actions ; Learning opportunities ; Educative potential ; Videojoc ; RTS ; Vector tower defense ii ; Classificació automàtica ; Accions ; Oportunitats d'aprenentatge ; Potencial educatiu ; Naive Bayes ; SVM ; Eye-tracker ; Videojuego ; Clasificación automática ; Acciones ; Oportunidades de aprendizaje ; Potencial educativo



10 p, 532.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2019-08-27, darrera modificació el 2020-10-31



   Favorit i Compartir