"Going Home" : disseny i desenvolupament d'un videojoc d'aventura i presa de decisions
Sabatés Campos, Pau
Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: "Going Home" : design and development of a video game adventure with decision making
Títol variant: "Going Home" : diseño y desarrollo de un videojuego de aventuras y toma de decisiones
Data: 2019-06-29
Resum: 'Going Home' és un videojoc en 2D que presenta una història on el protagonista ha d'aconseguir sortir del planeta en el qual es troba per tal de tornar a casa seva. Durant el transcurs d'aquest, les accions que prengui el jugador podran influir tant en el transcurs com en el final del joc, donant lloc a varis finals possibles. El desenvolupament d'aquest projecte s'ha fet utilitzant el motor gràfic Unity i la programació s'ha realitzat en C#. La principal característica del joc és el sistema de diàlegs amb els diferents personatges i el sistema de decisions, però també consta de moments de més acció al haver d'esquivar atacs d'enemics per poder avançar. Tot això vist des d'una perspectiva top-down amb un disseny artístic en 2 dimensions, del qual la seva millora gràfica utilitzant tècniques informàtiques com els Shaders és un dels altres punts forts del projecte. Per a la realització d'aquest projecte s'ha seguit la metodologia àgil Kanban a partir d'una planificació setmanal i s'ha obtingut com a producte una primera versió completa i estable del joc per a PC.
Resum: 'Going Home' is a 2D videogame that shows an history where the main character has to be able to get out of the planet where he is trapped and return to his house. During the course of the game, the actions that the player chooses may have an impact on the game, resulting this in some different endins. The development of this project was made using Unity and C#. The main feature of the game is the dialog system with all the other characters and the decision system, nevertheless, the game also features a dynamic combat where the player will have to evade all the enemies and projectiles. All of this using a top-down perspective and using a 2 dimensional sprites for the design, whose quality improvement usign computer programming skills like Shaders is another big point in this project. In order to achieve all of that, the metodology used for this project was Kanban using a weekly planification, and the resultin product of this project has been a complete and stable version of the game for PC.
Resum: 'Going Home' es un videojuego en 2D que presenta una historia dónde el protagonista tiene que conseguir salir del planeta en el que se encuentra, con el fin de volver a su casa. Durante el transcurso del juego, las acciones que tome el jugador podrán influir tanto en el transcurso como en el final del juego, dando lugar a varios finales posibles. El desarrollo de este proyecto se ha hecho utilizando el motor gráfico de Unity y la programación se ha hecho en C#. La principal característica del juego es el sistema de diálogos con los distintos personajes y su sistema de decisiones, pero también consta de momentos de más acción al tener que esquivar ataques de enemigos para poder avanzar. Todo esto visto desde una perspectiva top-down con un diseño artístico en dos dimensiones, del cual su mejora gráfica utilizando técnicas informáticas como los Shaders, es otro de los puntos fuertes del proyecto. Para la realización de este proyecto se ha seguido la metodología ágil Kanban a partir de una planificación semanal y se ha obtenido como producto una primera versión completa y estable del juego para PC.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Grau en Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Videojoc ; C# ; Unity ; Decisions ; 2D ; Shaders ; Kanban ; PC ; Videogame ; Videojuego ; Decisiones



13 p, 1006.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2019-08-27, darrera modificació el 2020-06-27



   Favorit i Compartir