dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Títol variant: |
Anàlisis de la construcció estereotipada de la dona en els anuncis de la marca Codorniu |
Títol variant: |
Analysis of the stereotyped construction of the women in the advertisements of the brand Codorniu |
Data: |
2019-06-15 |
Resum: |
En la societat actual la importància dels mitjans de comunicació a incrementat, tant pel fet de produir continguts com per reproduir practiques generalitzades i reforçar valors socialment apressos. Els anuncis són una manera ràpida i eficaç per a aconseguir-ho, ja que a través de la televisió, l'influencia es major. En la societat actual la importància dels mitjans de comunicació a incrementat, tant pel fet de produir continguts com per reproduir practiques generalitzades i reforçar valors socialment apressos. Els anuncis són una manera ràpida i eficaç per a aconseguir-ho, ja que a través de la televisió, l'influencia es major. |
Resum: |
En la sociedad actual la importancia de los medios de comunicación ha incrementado, tanto para producir contenido como para reproducir prácticas generalizadas y reforzar valores socialmente aprendidos. Los anuncios, son una manera rápida y eficaz para ello, ya que a través de la televisión, la influencia es mayor. En la sociedad actual la importancia de los medios de comunicación ha incrementado, tanto para producir contenido como para reproducir prácticas generalizadas y reforzar valores socialmente aprendidos. Los anuncios, son una manera rápida y eficaz para ello, ya que a través de la televisión, la influencia es mayor. |
Resum: |
Nowadays, the importance of the media has increased, both to produce content and to reproduce generalized practices, and to reinforce socially learned values. Advertisement is a quick and effective way to do so, since through television, the influence is greater. Nowadays, the importance of the media has increased, both to produce content and to reproduce generalized practices, and to reinforce socially learned values. Advertisement is a quick and effective way to do so, since through television, the influence is greater. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Humanitats [2502758] |
Pla d'estudis: |
Grau en Humanitats [1139] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Estereotip ;
Dona ;
Publicitat ;
Valors ;
Codificació ;
Estereotipo ;
Mujer ;
Publicidad ;
Valores ;
Codificación ;
Stereotype ;
Women ;
Advertising ;
Values ;
Codification |