Màrqueting Emergent [42227]
López Belbeze, María Pilar
Guerrero González, Montserrat
Zabala Lozano, Luis
Lamberti, Giuseppe
Gamundi Ballbé, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Emerging Marketing
Título variante: Marketing Emergente
Fecha: 2019-20
Resumen: Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. Competències i habilitats Saber promocionar la web d'una organització mitjançant estratègies de SEO i SEM. Realitzar de campanyes de captació de leads i fidelització. Dissenyar d'estratègies de Inbound Màrqueting així com el pla de continguts associat. Construir i mantenir la BBDD de clients i possibles clients. Analitzar les dades obtingudes per optimitzar els resultats. Identificar les noves tendències en màrqueting Resultats Desenvolupar habilitats creatives en la realització del web. 1 Desenvolupar habilitats creatives en la realització del web. Desenvolupar habilitats estratègiques de màrqueting. Focalitzar els recursos als objectius empresarials. Avaluar els resultats per implementar les accions específiques. Desenvolupar l'esperit analític per deixar de fer informes i aprofundir en l'anàlisi.
Resumen: The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Resumen: Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. Competencias y habilidades Saber promocionar la web de una organización mediante estrategias de SEO y SEM. Realizar de campañas de captación de leads y fidelización. Diseñar de estrategias de Inbound Marketing así como el plan de contenidos asociado. Construir y mantener la BBDD de clientes y posibles clientes. Analizar los datos obtenidos para optimizar los resultados. Identificar las nuevas tendencias en marketing Resultados Desarrollar habilidades creativas en la realización de la web. Desarrollar habilidades estratégicas de marketing. Focalizar los recursos a los objetivos empresariales. Evaluar los resultados para implementar las acciones específicas. Desarrollar el espíritu analítico para dejar de hacer informes y profundizar en el análisis. 1 Desarrollar el espíritu analítico para dejar de hacer informes y profundizar en el análisis.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 111.6 KB

Anglès
7 p, 110.6 KB

Castellà
6 p, 112.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-09-09, última modificación el 2023-02-27



   Favorit i Compartir