Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433]
García-Muñoz, Núria
Prado Pico, Emili
Ramajo Hernández, Nati
Monclús Blanco, Belen
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Market Research Strategies
Títol variant: Estrategias de Investigación y Estudios sobre el Mercado
Data: 2019-20
Resum: Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. La formació que s'ofereix es centra en els mètodes i tècniques d'investigació quantitatives, qualitatives i experimentals.
Resum: Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. La formación que se ofrece se centra en los métodos y técnicas de investigación cuantitativas, cualitativas y experimentales.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 104.9 KB

Anglès
4 p, 103.3 KB

Castellà
4 p, 104.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-09-09, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir