Indústries, Continguts i Recepció [42435]
Franquet Calvet, Rosa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Industries, Contents, and Reception
Título variante: Industrias, Contenidos y Recepción
Fecha: 2019-20
Resumen: L'objectiu del mòdul 2 és establir les bases d'investigació sobre els diferents aspectes relacionats amb els continguts a l'era digital, les indústries que els generen i els públic que els consumeixen. Aquest coneixement transversal actuarà com fonament per la focalització de les diverses temàtiques que s'aprofundiran en els mòduls optatius.
Resumen: Este módulo pretende sentar las bases de investigación sobre los diferentes aspectos relacionados con los contenidos en la era digital, las industrias que los generan y los públicos que los consumen. Este saber transversal actuará como fundamento para la focalización en los diferentes aspectos que se profundizan en los módulos optativos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà.
Titulación: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Plan de estudios: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]



Català
4 p, 106.6 KB

Anglès
4 p, 105.1 KB

Castellà
4 p, 105.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-09-09, última modificación el 2020-02-27



   Favorit i Compartir