Direcció de Recursos Humans [43409]
Giménez, Víctor
Blabia Girau, Daniel
Martinez Lizama, Carlos

Títol variant: HR Management
Títol variant: Dirección de Recursos Humanos
Data: 2019-20
Resum: En aquest mòdul es destaca la rellevància dels processos humans en el sector hoteler i de la importància de la seva correcta gestió per a l'assegurament de l'avantatge competitiu de les organitzacions hoteleres. Proporciona els enfocaments avantguardistes per incrementar l'acompliment individual i grupal dels membres de les organitzacions hoteleres, així com les tècniques que promouen la satisfacció de les persones mitjançant la motivació, el desenvolupament de les seves habilitats i la gestió per competències. Els objectius són: Destacar la rellevància dels processos humans en el sector hoteler i de la importància de la seva correcta gestió per a l'assegurament de l'avantatge competitiu de les organitzacions hoteleres. Proporcionar els enfocaments avantguardistes per incrementar l'acompliment individual i grupal dels membres de les organitzacions hoteleres. Conèixer les tècniques que promouen la satisfacció de les persones mitjançant la motivació, el desenvolupament de les seves habilitats i la gestió per competències. Avaluar el nivell de competència / acompliment de les persones que treballen en l'organització individual i globalment i practicar, si s'escau, les correccions necessàries. 1.
Resum: En este módulo se destaca la relevancia de los procesos humanos en el sector hotelero y de la importancia de su correcta gestión para el aseguramiento de la ventaja competitiva de las organizaciones hoteleras. Proporciona los enfoques vanguardistas para incrementar el desempeño individual y grupal de los miembros de las organizaciones hoteleras, así como las técnicas que promueven la satisfacción de las personas mediante la motivación, el desarrollo de sus habilidades y la gestión por competencias. Los objetivos son: Destacar la relevancia de los procesos humanos en el sector hotelero y de la importancia de su correcta gestión para el aseguramiento de la ventaja competitiva de las organizaciones hoteleras. Proporcionar los enfoques vanguardistas para incrementar el desempeño individual y grupal de los miembros de las organizaciones hoteleras. Conocer las técnicas que promueven la satisfacción de las personas mediante la motivación, el desarrollo de sus habilidades y la gestión por competencias. Evaluar el nivel de competencia / desempeño de las personas que trabajan en la organización individual y globalmente y practicar, en su caso, las correcciones necesarias.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Gestió d'Empreses Hoteleres [4314928]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 102.4 KB

Anglès
3 p, 100.2 KB

Castellà
4 p, 102.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-09-09, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir