Direcció Financera [43411]
Giménez, Víctor
Blabia Girau, Daniel
Guerrero Boned, Santiago

Título variante: Finance Management
Título variante: Dirección Financiera
Fecha: 2019-20
Resumen: El mòdul ofereix un coneixement detallat de les tècniques analítiques i models utilitzats en els processos de presa de decisions de la Direcció de Finances d'una corporació hotelera moderna. Els conceptes i teories que serveixen d'aliment a les finances corporatives modernes abasten tòpics diversos, entre ells els conceptes de rendibilitat, risc, anàlisi d'inversions, cost de capital, pressupost, fonts de finançament, fusions, adquisicions i insolvència financera. Els objectius són: Proporcionar coneixements detallats de les tècniques analítiques i models utilitzats en els processos de presa de decisions de la Direcció de Finances d'una corporació hotelera moderna Consolidar els conceptes i teories que serveixen d'aliment a les finances corporatives modernes que abasten tòpics diversos, entre ells, els conceptes de rendibilitat, risc, anàlisi d'inversions, cost de capital, pressupost, opcions reals, fonts de finançament, fusions i adquisicions i insolvència financera Integrar els conceptes financers amb els del pla màrqueting i l'estratègia corporativa.
Resumen: El módulo brinda un conocimiento detallado de las técnicas analíticas y modelos utilizados en los procesos de toma de decisiones de la Dirección de Finanzas de una corporación hotelera moderna. Los conceptos y teorías que sirven de sustento a las finanzas corporativas modernas abarcan tópicos diversos, entre ellos los conceptos de rentabilidad, riesgo, análisis de inversiones, coste de capital, presupuesto, fuentes de financiamiento, fusiones, adquisiciones e insolvencia financiera. Los objetivos son: Proporcionar conocimientos detallados de las técnicas analíticas y modelos utilizados en los procesos de toma de decisiones de la Dirección de Finanzas de una corporación hotelera moderna Afianzar los conceptos y teorías que sirven de sustento a las finanzas corporativas modernas que abarcan tópicos diversos, entre ellos, los conceptos de rentabilidad, riesgo, análisis de inversiones, coste de capital, presupuesto, opciones reales, fuentes de financiamiento, fusiones y adquisiciones e insolvencia financiera Integrar los conceptos financieros con los del plan marketing y la estrategia corporativa.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Gestió d'Empreses Hoteleres [4314928]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 102.3 KB

Anglès
4 p, 101.5 KB

Castellà
4 p, 102.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-09-09, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir