Gestió de Productes de Geoinformació [43853]
Torres, Marc
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Título variante: Geoinformation Products Management
Título variante: Gestión de Productos de Geoinformación
Fecha: 2019-20
Resumen: L'objectiu principal del mòdul és formar els alumnes en les metodologies i tècniques necessàries per a desenvolupar especificacions de productes en l'àmbit de la geoinformació, models de negoci, plans d'explotació de productes i de màrqueting digital. Complementàriament, el mòdul inclou també una part dedicada als productes de geinformació 3D, en tant que modalitat de geoinformació més innovadora i en creixement. Els models 3D estan esdevenint una eina en creixement per a la planificació urbanística i la modelització ambiental. Les ciutats 3D poden ajudar als governs i inversors en els seus processos de decisió, desenvolupant i implementant plans estratègics adreçats al creixement econòmic i al benestar social. Cada vegada hi ha més ciutats que estan transformant la seva geoinformació d'un paradigma 2D cap a 3D . Aquest mòdul dona una visió general sobre l'estat de l'art dels models 3D, aplicacions i utilitats com a generadores de nova economia i negoci en el camp de la geoinformació. En aquesta part del mòdul els objectius específics són: Proporcionar els coneixements bàsics per a la comprensió, generació i aplicabilitat de les dades tridimensionals que proporcionen els sistemes d'observació de la Terra. Proporcionar els coneixements teòrics i pràctics sobre les tecnologies i eines que permeten adquirir, processar i analitzar la geoinformació 3D. Entendre el potencial que la geoinformació 3D ofereix en la gestió de les ciutats i l'entorn urbà.
Resumen: El objetivo principal del módulo es formar a los alumnos en las metodologías y técnicas necessarias para desarrollar especificaciones de productos en el ámbito de la geoinformación, modelos de negocio, planes de explotación de productos y de marketing digital. Complementariamente, el módulo incluye también una parte dedicada a los productos de geinformación 3D, en tanto que modalidad de geoinformación más innovadora y en crecimiento. Los modelos 3D se están convirtiendo en una herramienta en auge para la planificación urbanística y la modelización ambiental. Las ciudades 3D pueden ayudar a los gobiernos e inversores en sus procesos de decisión, desarrollando e implementando planes estratégicos orientados al crecimiento económico y al bienestar social. Cada vez hay más ciudades que están transformando su geoinformación de un paradigma 2D a uno 3D. Este módulo ofrece una visión general sobre el estado del arte de los modelos 3D, aplicaciones y utilidades como generadores de nueva economia y de negocio en el campo de la geoinformación. En esta parte del módulo los objetivos específicos son: Proporcionar los conocimientos básicos para la comprensión, generación y aplicabilidad de los datos tridimensionales que proporcionan los sistemas de observación de la Tierra. Proporcionar los conocimientos teóricos y prácticos sobre las tecnologías y herramientas que permiten adquirir, procesar y analizar la geoinformación 3D. Entender el potencial que la geoinformación 3D ofrece para la gestión de las ciudades i entornos urbanos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà.
Titulación: Geoinformació [4315985]
Plan de estudios: Màster Universitari en Geoinformació [1373]



Català
6 p, 110.1 KB

Anglès
6 p, 108.0 KB

Castellà
6 p, 110.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-09-09, última modificación el 2020-01-16



   Favorit i Compartir