Publicació: |
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 |
Resum: |
La progressiva implantació d'Internet comporta una modificació del consum de mitjans de comunicació de masses entre la població catalana. Aquest capítol resumeix com utilitzen la Xarxa els internautes del Principat, tot comparant-lo amb l'ús que fan dels mitjans tradicionals, i remarca la necessitat d'un replantejament dels estudis sobre mitjans tenint en compte els efectes d'Internet en la transformació del sistema comunicatiu, la identitat i la cultura. |
Ajuts: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2001-SGR-00165 Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2005-SGR-00181
|
Nota: |
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La tercera edició, corresponent al bienni 2003‒2004, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Diputació de Barcelona, l'Institut d'Estudis Catalans i l'Oficina de Justificació de la Difusió (OJD); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC), la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió (CCRTV) i RTVE-TVE Catalunya. |
Nota: |
En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2001-2004 (Referència de concessió 2001 SGR 00165); i per al període 2005-2008 (Referència de concessió 2005 SGR 00181). |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
Aldea Global, Document; 2 |
Document: |
Capítol de llibre |
Matèria: |
Comunicació ;
Catalunya ;
Mitjans de Comunicació ;
Internet ;
Xarxa ;
Consum mitjans |
Publicat a: |
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 301-308, ISSN 2014-2773 |