Idees i comunicació. Experiències del Fòrum Universal de les Cultures - Barcelona 2004
Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació)

Publicació: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005
Resum: En aquest capítol es fa una reflexió, des de la perspectiva de la comunicació, sobre el Fòrum Universal de les Cultures-Barcelona 2004. A partir de la comparació amb els Jocs Olímpics de Barcelona'92, es repassa la gènesi i el contingut del Fòrum; s'analitza el tractament de la comunicació a través dels diàlegs, les exposicions i els debats, i es revisen les estratègies desenvolupades per donar a conèixer el Fòrum a través de la publicitat i la informació.
Ajuts: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2001-SGR-00165
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2005-SGR-00181
Nota: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La tercera edició, corresponent al bienni 2003‒2004, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Diputació de Barcelona, l'Institut d'Estudis Catalans i l'Oficina de Justificació de la Difusió (OJD); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC), la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió (CCRTV) i RTVE-TVE Catalunya.
Nota: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2001-2004 (Referència de concessió 2001 SGR 00165); i per al període 2005-2008 (Referència de concessió 2005 SGR 00181).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Aldea Global, Documents; 2
Document: Capítol de llibre
Matèria: Comunicació ; Catalunya ; Mitjans de Comunicació ; Fòrum Universal de les Cultures - Barcelona 2004 ; Màrqueting ; Patrocini ; Diversitat cultural
ISBN: 84-490-2408-0 (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 84-8021-525-9 (Universitat Jaume I) ; ISBN 84-88042-54-X (Universitat Pompeu Fabra) ; ISBN 84-370-6199-7 (Universitat de València)
Publicat a: Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de; Guimerà i Orts, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2003‒2004, 2005, p. 319-329

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/212542


12 p, 845.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2019-09-10, darrera modificació el 2021-09-05



   Favorit i Compartir