Publicación: |
Bellaterra: Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2019 |
Descripción: |
195 pag. |
Resumen: |
Els mitjans de comunicació de proximitat, el sistema bibliotecari i les universitats, a més dels centres escolars, tenen la responsabilitat de formar ciutadans crítics, capaços d'informar-se i distingir les fake news, al llarg de tota la vida, per mitjà de l'alfabetització informacional i mediàtica, com defensa la UNESCO des de fa dècades. Bibliotecaris, periodistes i investigadors reflexionen sobre la AMI (MIL) en aquest llibre. |
Nota: |
Recull de les ponències presentades a la Jornada sobre Alfabetització Informacional i Mediàtica per una ciutadania crítica, celebrada a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB el 30 de novembre de 2018 amb la col·laboració del Col·legi de Periodistes de Catalunya. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Colección: |
eBooks de l'InCom-UAB ; 18 |
Documento: |
Llibre |
Materia: |
Alfabetització informacional i mediàtica ;
Catalunya ;
Mitjans de proximitat ;
Biblioteques |
ISBN: |
978-84-120344-3-1 |