Impacto del contenido negativo de influencers "lifestyle" sobre Vueling en Instastories a la imagen de sus seguidores
Ferrero Cantón, Lucía
Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Impacte del contingut negatiu d'influencers "lifestyle" sobre Vueling a Instastories vers la imatge dels seus seguidors
Títol variant: Impact of the negative content by lifestyle influencers in Instastories about Vueling to the image of their followers
Data: 2019
Descripció: 275 pag.
Resum: Al present treball es pretén descobrir si el contingut negatiu sobre una marca emès per influencers a Instagram Stories pot arribar a afectar la imatge corporativa que tenen els seus seguidors d'aquesta marca. En concret, en aquest treball s'analitza si l'opinió desfavorable que han compartit els influencers de lifestyle de les seves experiències amb Vueling ha afectat la percepció dels seus seguidors i posteriorment, el seu consum de l'aerolínia.
Resum: En el presente trabajo se pretende descubrir si el contenido negativo sobre una marca emitido por influencers en Instagram Stories puede llegar a afectar a la imagen corporativa que tienen sus seguidores de dicha marca. En concreto, en este trabajo se analiza si la opinión desfavorable que han compartido los influencers de sus experiencias con Vueling ha afectado a la percepción de sus seguidores y a su posterior consumo de la aerolínea.
Resum: In the present project it is intended to discover if the negative content on a brand emitted by influencers through Instagram Stories can affect the corporate image that their followers have of that brand. Specifically, this paper analyzes whether the unfavorable opinion shared by lifestyle influencers of their experiences with Vueling has affected the perception of their followers and their subsequent consumption of the airline.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Imatge corporativa ; Reputació en línia ; Vueling ; Instastories



275 p, 4.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-09-12, darrera modificació el 2020-08-02



   Favorit i Compartir