Uso de Twitter como transmisor de información deportiva. Estrategias utilizadas por las principales cabeceras españolas de prensa deportiva para informar sobre La Liga
Morales Alonso, Víctor
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Ús de Twitter com a transmissor d'informació esportiva. Estratègies utilitzades per les principals capçaleres espanyoles de premsa esportiva per informar sobre La Liga
Títol variant: Use of Twitter as a sports information transmitter. Strategies used by the main Spanish sport press headlines to report on La Liga
Data: 2019
Descripció: 131 pag.
Resum: L'interès de la societat per l'esport i la irrupció de les xarxes socials han originat que els mitjans de comunicació s'hagin adaptat als nous usos de la gent i hagin començat a utilitzar aquestes eines per informar al públic i comunicar-se amb els seus lectors. En aquest context, Twitter juga un paper fonamental i aquest treball pretén analitzar com les principals capçaleres de premsa esportiva espanyoles fan servir aquesta xarxa social per informar d'una competició esportiva com és La Liga.
Resum: El interés de la sociedad por el deporte y la irrupción de las redes sociales han originado que los medios de comunicación se hayan adaptado a los nuevos usos de la gente y hayan empezado a utilizar estas herramientas para informar al público y comunicarse con sus lectores. En este contexto, Twitter juega un papel fundamental y este trabajo pretende analizar cómo las principales cabeceras de prensa deportiva españolas usan esta red social para informar de una competición Deportiva como es La Liga.
Resum: The interest of society for sports and the emergence of social networks have caused that the media have adapted to new uses of people and have begun to use these tools to inform the public and communicate with their readers. In this context, Twitter plays an important role and this paper intends to analyze how the main Spanish sports press headlines use this social network to report a sports competition such as La Liga.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Periodisme esportiu ; Twitter ; Premsa ; Mitjans de comunicació de massa



131 p, 2.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-09-20, darrera modificació el 2022-11-08



   Favorit i Compartir