Feminisme en venda : quan les empreses s'apropien un moviment massiu
Perelló Pardo, Helena
Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Feminismo en venta : cuando las empresa se apropian un movimiento masivo
Títol variant: Feminism on sale : when companies appropiate a mass movement
Data: 2019
Descripció: 143 pag.
Resum: Aquest TFG consisteix en un reportatge digital interactiu sobre la mercanilització del feminisme. És a dir, sobre l'apropiació del moviment per part d'empreses amb una finalitat comercial. Alguns exemples del fenomen són: vendre productes amb lemes feministes, fer publicitat que enalteixi el moviment, fer descomptes o promociones utilitzant per motiu el Dia de la Dona… La mercantilització sovint es fa amb l'única voluntat d'aconseguir un rèdit econòmic, però pot fer-se també des de l'activisme.
Resum: Este TFG consiste en un reportaje digital interactivo sobre la mercantilización del feminismo. Es decir, la apropiación del movimiento por parte de empresas, con una finalidad comercial. Algunos ejemplos son: vender productos con lemas feministas, hacer publicidad que enaltezca el movimiento, hacer descuentos o promociones con motivo del Día de la Mujer… La mercantilización a menudo se hace con una motivación exclusivamente económica, pero puede hacerse también des del activismo.
Resum: This TFG consists on a digital interactive report about the commodification of feminism. It talks about how some businesses use it with an economic or commercial purpose. Some examples of it are: selling products that include feminist messages, making femvertising, offering promotions and discounts on the Woman's Day… The commodification usually has only got a commercial objective, but can only be made from feminist activism.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Feminisme ; Publicitat ; Dones en la publicitat ; Vendes



143 p, 13.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-09-25, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir