Transformación digital y comunicación : creación de un Plan de Comunicación digital para Ariston, marca líder en la fabricación y comercialización de calefacción, agua caliente sanitaria y renovables
Becerra Martínez, Nerea
Gómez Garrido, Aurea, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Transformació digital i comunicació : creació d'un Pla de Comunicació digital per Ariston, marca líder en la fabricació i comercialització de calefacció, aigua calenta sanitària i renovables
Títol variant: Digital transformation and communication : creation of a Digital Communication Plan to Ariston, the leading brand in the manufacture and commercialization of heating, water heating and renewable
Data: 2019
Descripció: 77 pag.
Resum: La digitalització ha canviat la manera en què les persones es comuniquen. En aquest projecte s'investiga com s'han adaptat les marques a aquests canvis en la comunicació amb l'objectiu de plasmar-los en un Pla de Comunicació digital per a una marca posicionada en un sector tradicional com el de la climatizació.
Resum: La digitalización ha cambiado la forma en que las personas se comunican. En este proyecto se investiga cómo se han adaptado las marcas a estos cambios en la comunicación con el objetivo de plasmarlos en un Plan de Transformación digital para una marca posicionada en un sector tradicional como en el de la climatización.
Resum: Digitization has changed the way people communicate. This project investigates how brands have adapted to these changes in communication with the aim of translating them into a Digital Transformation Plan for a brand positioned in a traditional sector as in the heating, water heating and renewable.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Macrodades ; Publicitat ; Inbound marketing



77 p, 2.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-10-03, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir