Més suecs que polacs : proyecto de campaña local de IKEA en Cataluña
Belmonte Bernat, Daniel
Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Més suecs que polacs : projecte de campanya local d'IKEA a Cataluña
Títol variant: Més suecs que polacs : IKEA local campaign project in Catalonia
Data: 2019
Descripció: 110 pag.
Resum: Estudi de la societat catalana en compració amb a la resta de societat de l'estat espanyol que justifiquen un pla de comunicación especial que pot executar IKEA a Catalunya.
Resum: Estudio de la sociedad catalana en comparación con el resto de la sociedad del estado español que justifique un plan de comunicación especial que podrá ejecutar IKEA en Cataluña.
Resum: Study of Catalan society in comparison with the rest of the Spanish State society that justifies a special communication plan that will be able to make IKEA in Catalonia.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Màrqueting ; Publicitat ; Catalunya ; IKEA



110 p, 6.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-10-03, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir