Els efectes de la publicitat a Instagram en l'actual tendència de portar un estil de vida saludable
Comerma Autonell, Berta
Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Los efectos de la publicidad a Instagram en la actual tendencia de llevar un estilo de vida saludable
Títol variant: The effects of advertising on Instagram with the current trend of leading a healthy lifestyle
Data: 2019
Descripció: 73 pag.
Resum: El següent Treball de Fi de Grau (TFG) consisteix en la realització d'un estudi sobre els efectes de la publicitat generada pels influencers a Instagram en l'actual tendència de portar un estil de vida saludable. Els missatges que difonen provoquen un gran impacte a la societat i el present estudi busca analitzar els efectes de comportament que generen en l'àmbit de l'alimentació saludable i estil de vida.
Resum: El siguiente Trabajo de Final de Grado (TFG) consiste en la realización de un estudio sobre los efectos de la publicidad generada por los influencers en Instagram en la actual tendencia de llevar un estilo de vida saludable. Los mensajes que difunden provocan un gran impacto en la sociedad. El presente estudio busca analizar los efectos de comportamiento que generan en el ámbito de la alimentación saludable y estilo de vida.
Resum: This Final Project consists in carrying out a study about the effects of advertising generated by influencers on Instagram platform in the current trend of leading a healthy lifestyle. The messages that diffuse make a big impact on society. The present study analyzes the behavioral effects they generate on food and healthy lifestyle area.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Publicitat ; Instagram (Recurs electrònic) ; Actitud respecte a la salut ; Influencers



73 p, 18.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-10-04, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir