Plan de comunicación de una App intermediaria para el sector del taxi adaptada a la situación actual
Pérez Berrio, Cristina
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Pla de comunicació d'una app intermediària per al sector del taxi adaptada a la situació actual |
Títol variant: |
Communication plan of an intermediary app for the taxi community adapted to the current situation |
Data: |
2019 |
Descripció: |
224 pag. |
Resum: |
El projecte consisteix en la creació d'un pla de comunicació per a una nova aplicació. Sorgeix a partir de la desconfiança acumulada en el sector del taxi que va créixer després dels esdeveniments que van passar a les vagues del 2018 i 2019 contra les VTC. S'ha fet un estudi del cas i, a partir d'aquí, s'ha buscat una solució mitjançant una app que fomenta la transparència en el sector del taxi i s'adapta al nou consumidor, creant així una estratègia de marca i un pla de comunicació pel seu llançament. |
Resum: |
El proyecto consiste en la creación de un plan de comunicación para una nueva aplicación. Surge a partir de la desconfianza acumulada en el sector del taxi que creció después de los eventos que pasaron en las huelgas del 2018 y 2019 contra las VTC. Se ha hecho un estudio del caso y, a partir de aquí, se ha buscado una solución mediante una app que fomenta la transparencia en el sector del taxi y se adapta al nuevo consumidor, creando así una estrategia de marca y un plan de comunicación para su lanzamiento. |
Resum: |
The project consists of creating a communication plan for a new app. It arises from the accumulated distrust in the taxi community that grew after the strikes against VTC users in 2018-2019 . The case has been studied before, and then, it has come to a solution that consists of an app that promotes transparency in the taxi sector and that adapts to the new consumer, creating a brand strategy and a communication plan for its launch. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Comunicació ;
Publicitat ;
Màrqueting ;
Taxis |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2019-10-08, darrera modificació el 2022-05-01