ed.
ed.
ed.
ed.
ed.
ed.
Publicació: |
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 |
Descripció: |
347 pàg |
Resum: |
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya. |
Ajuts: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2005/SGR-00181
|
Nota: |
En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca per la Generalitat de Catalunya per al període 2005-2008 (Referència de concessió 2005 SGR 00181). |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
Edicions UAB; 1 |
Document: |
Llibre |
Matèria: |
Comunicació ;
Catalunya ;
Premsa ;
Ràdio ;
Televisió ;
Publicitat ;
Cultura ;
Informació ;
Cinema ;
Grups de comunicació ;
Llibre ;
Indústria editorial ;
Música ;
Vídeo ;
Internet ;
Telecomunicacions ;
Comunicació local ;
Polítiques de comunicació ;
Català en els mitjans de comunicació ;
Llengua ;
Agències de notícies ;
Estudis universitaris de comunicació ;
Televisió Digital terrestre (TDT) ;
Audiència ;
Recerca |
ISBN: |
978-84-490-2503-7 |