Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006
Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed.
Fernández Alonso, Isabel, ed.
Blasco Gil, José Joaquín, ed.
Guimerà Orts, Josep Àngel, ed.
Corbella, Joan M., ed.
Civil i Serra, Marta, ed.
Gibert i Fortuny, Oriol, ed.

Publicació: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Descripció: 347 pàg
Resum: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Ajuts: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2005/SGR-00181
Nota: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca per la Generalitat de Catalunya per al període 2005-2008 (Referència de concessió 2005 SGR 00181).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Edicions UAB; 1
Document: Llibre
Matèria: Comunicació ; Catalunya ; Premsa ; Ràdio ; Televisió ; Publicitat ; Cultura ; Informació ; Cinema ; Grups de comunicació ; Llibre ; Indústria editorial ; Música ; Vídeo ; Internet ; Telecomunicacions ; Comunicació local ; Polítiques de comunicació ; Català en els mitjans de comunicació ; Llengua ; Agències de notícies ; Estudis universitaris de comunicació ; Televisió Digital terrestre (TDT) ; Audiència ; Recerca
ISBN: 978-84-490-2503-7



352 p, 1.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2019-10-10, darrera modificació el 2023-02-28



   Favorit i Compartir