ed.
ed.
ed.
ed.
ed.
ed.
Publicació: |
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 |
Descripció: |
400 pag. |
Resum: |
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La cinquena edició, corresponent al bienni 2007‒2008, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), l'observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/ Diputació de Barcelona, l'Observatori de Polítiques de Comunicació (InCom-UAB), el Portal de la Comunicació (InCom-UAB) i la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). |
Ajuts: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2005/SGR-00181
|
Nota: |
L'edició d'aquesta publicació s'ha elaborat en el marc del Grup Internacionals d'Estudis sobre Comunicació i Cultura, dirigit per Miquel de Moragas i Spà, reconegut com a Grup Consolidat de Recerca per la Generalitat de Catalunya des de l'any 1997, i amb reconeixement vigent dins el Pla de Recerca i Innovació de la Generalitat de Catalunya 2005-2008 (referència 2005/SGR- 00181). |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
Lexikon Informes; 1 |
Document: |
Llibre |
Matèria: |
Comunicació ;
Catalunya ;
Premsa ;
Ràdio ;
Televisió ;
Publicitat ;
Cinema ;
Grups de comunicació ;
Llibre ;
Indústria editorial ;
Música ;
Vídeo ;
Internet ;
Telecomunicacions ;
Comunicació local ;
Polítiques de comunicació ;
Català en els mitjans de comunicació ;
Llengua ;
Recerca ;
Estudis universitaris de comunicació |
ISBN: |
978-84-393-8063-4 |