coord.
coord.
| Publicación: |
Universitat Autònoma de Barcelona : Fundació Autònoma Solidària, 2019 |
| Descripción: |
12 pag. |
| Resumen: |
Guia per a l'aprenentatge del pensament crític. La guia és el resultat d'una avaluació de l'impacte de propostes docents innovadores per al desenvolupament de les competències transversals pensament crític i compromís ètic. |
| Nota: |
Aquesta guia s'ha elaborat en el marc de la convocatòria de Projectes per a la millora de la qualitat docent de la Universitat Autònoma de Barcelona 2018 i amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Lengua: |
Català |
| Documento: |
Objecte d'aprenentatge |
| Materia: |
Pensament crític ;
Crompromís ètic ;
Universitat compromesa ;
Docència innovadora ;
Competències transversals ;
Guia |