ed.
ed.
ed.
ed.
Publicació: |
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 |
Descripció: |
409 pag. |
Resum: |
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB). |
Ajuts: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2009/SGR-00615
|
Nota: |
En el marc del Grup Internacional d'Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2010-2013 (Referència de concessió 2009 SGR 00615). |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
Lexikon Informes; 2 |
Document: |
Llibre |
Matèria: |
Comunicació ;
Catalunya ;
Premsa ;
Ràdio ;
Televisió ;
Publicitat ;
Cinema ;
Grups de comunicació ;
Llibre ;
Indústria editorial ;
Música ;
Video ;
Internet ;
Telecomunicacions ;
Comunicació local ;
Polítiques de comunicació ;
Català en els mitjans de comunicació ;
Llengua ;
Mitjans comunitaris ;
Societat de la informació ;
Audiència ;
Recerca ;
Estudis universitaris de comunicació |
ISSN: |
2014-2773 |