¿Los Influencers ya no influyen? Eficacia de las estrategias del influencer marketing en Instagram
Roca Blanquez, Melanie
Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Els influencers ja no influeixen? Efectivitat de les estratègies de l'influencer màrqueting a Instagram
Títol variant: Do influencers not influence anymore? Effectiveness of influencer marketing strategies on Instagram
Data: 2019
Descripció: 111 pag.
Resum: Involucrar a gent influent en línia és una estratègia de màrqueting per part de les marques que està a l'ordre del dia. Instagram s'ha convertit en la xarxa social per excel·lència dels influencers: individus caracteritzats per la seva capacitat de feedback, credibilitat i influència entre els seus seguidors. Aquesta investigació pretén analitzar, a través d'una publicació d'Instagram, si avui en dia els influencers segueixen tenint la capacitat d'influir en la intenció de compra dels usuaris, així com influir en la credibilitat del missatge, la intenció d'interactuar i la intenció de buscar Informació addicional sobre un producte del sector de la moda i la cosmètica.
Resum: Involucrar a personas influyentes en línea es una estrategia de marketing por parte de las marcas que está a la orden del día. Instagram se ha convertido en la red social por excelencia de los influencers: individuos caracterizados por su capacidad de feedback, credibilidad e influencia entre sus seguidores. Esta investigación pretende averiguar, a través de una publicación de Instagram , si hoy en día los influencers siguen teniendo el poder de influenciar la intención de compra de los usuarios, así como influir en la credibilidad del mensaje, la intención de interactuar y la intención de buscar información adicional sobre un producto del sector de la moda y la cosmética.
Resum: Engaging influential people online is a common marketing strategy for brands. Instagram has become the social network of influencers: individuals characterized by their capacity of feedback, credibility and influence among their followers. This investigation aims to find out, through an Instagram post, if nowadays the influencers still have the power to influence the purchase intentions of the users, as well as influence the credibility of the message, the interact intention and the intention to look for more information about a fashion and beauty product.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Màrqueting ; Internet ; Comunicació en màrqueting ; Influencers ; Publicitat ; Instagram (Firma)



111 p, 3.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-10-23, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir