visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Com es viu una guerra civil? Què sabia i què ha après l'alumnat de 4t d'ESO de l'Institut Escola Trinitat Nova sobre la segona República española i la Guerra Civil |
Data: | 2019 |
Descripció: | 64 p. |
Resum: | Aquest treball és fruit de la investigació realitzada en l'aula de 4t d'ESO de l'Institut Escola Trinitat Nova, un centre d'educació secundària ubicat al districte de Nou Barris. La recerca posa el focus en l'anàlisi de l'evolució de l'aprenentatge de la classe abans i després de la realització d'una unitat didàctica sobre la Segona República Espanyola i la Guerra Civil. Per fer-ho, s'han estudiat i comparat les respostes d'aquest alumnat en dos qüestionaris; un que s'ha passat abans d'iniciar la intervenció didàctica i un altre un cop aquesta ha acabat. S'incorpora la perspectiva de gènere de forma transversal en tota la investigació. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Català |
Col·lecció: | Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: | Treball de fi de postgrau |
Matèria: | Guerra civil ; Aprenentatge actiu ; Educació secundària obligatòria ; Estudiants d'educació secundària ; Espanya -- Història -- 1931-1939, Segona República ; Avaluació educativa ; Educació -- Investigació ; Psicologia pedagògica ; Identitat sexual en l'educació ; Gènere i educació ; Sociologia de l'educació ; Psicologia |
65 p, 6.5 MB |