Motivated Strategies for Learning Questionnaire: Task value, Metacognitive self-regulation, Effort regulation : traducció al català i adaptació per a estudiants d'FP
Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Fernández-Sequi, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2019 |
Descripció: |
3 pag. |
Resum: |
Dins del projecte "Necessitats de formació a la Catalunya del futur (2030) i canvis necessaris al sistema de formació professional reglat per cobrir-les" es pretén analitzar quin tipus de formació professional pot ajudar millor a assolir els reptes de futur, valorant la formació professional tradicional, la modalitat virtual i la dual, en funció també amb les característiques dels aprenents. Entre aquests reptes de futur, es considera que les estratègies d'autorregulació de l'aprenentatge constitueixen un element clau; per tal d'analitzar-les en la percepció de l'alumnat, s'ha traduït al català i adaptat al context de la formació professional tres escales del Motivated Strategies for Learning Questionnaire (MSLQ). S'ha validat mitjançant CFA, el qual ha permès confirmar l'estructura factorial original, amb l'eliminació de dos ítems. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Informe |
Matèria: |
Validació ;
MSLQ ;
Autorregulació ;
Meta-cognició ;
Formació professional |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Eficàcia de la Formació (EFI)Documents de recerca >
Estudis
Registre creat el 2019-11-26, darrera modificació el 2024-07-02