Genderless? Les competències de gènere dels i les estudiants del grau d'Educació Primària de la UAB
Gómez Mayoral, Mireia
Foradada Villar, Mireia, dir. (Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2019
Descripció: 56 pag.
Resum: L'educació és una de les bases per canviar les estructures socials. Per tant, un dels mètodes per erradicar la disparitat de gènere és incorporar la perspectiva de gènere al currículum acadèmic (Xarxa Vives, 2017) i, sobretot, formar als i les estudiants del grau universitari d'Educació Primària amb competències de gènere (AQU, 2018), per tal d'aplicar-ho a la seva pràctica professional. Per tot això, aquest article investiga concretament si al grau d'Educació Primària de la UAB l'alumnat adquireix competències de gènere, a través de l'anàlisi d'un informe de seguiment i entrevistes a docents i estudiants.
Nota: Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 4a Edició, curs 2018-2019
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Pedagogia [2500261]
Pla d'estudis: Grau en Pedagogia [1211]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Perspectiva de gènere ; Pedagogia feminista ; Coeducació ; Pedagogia queer ; Equitat



57 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Premis UAB. TFG

 Registre creat el 2020-01-15, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir