Innovació de producte en Cosmètica
Salvat Jofresa, Roser (Parc de Recerca UAB)
Tort Xirau, Marta, (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Valorització i Patents)
El Briyak Ereddam, Hafsa col. (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: Product innovation in Cosmetics
Publicació: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Parc de Recerca UAB, 2018
Descripció: 18 pag.
Resum: Unes 30 petites i mitjanes empreses i una desena d'investigadors van compartir experiències d'innovació en cosmètica en aquesta sessió. A més, es va presentar el cas de transferència entre el Sincrotró Alba i l'empresa Bicosome, sorgida d'un grup d'investigació del CSIC.
Resum: Perfume and cosmetics is a mature, strong and growing sector with a special commitment to internationalization and innovation. The biggest challenges of the formulations are consistency, stability, efficiency and security, but in this industry, innovation is mainly based on changes in consumer preferences on textures, formats and fragrances, as well as the Search for new market niches.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Informe de Vigilància Tecnològica
Document: Informe



Programa
2 p, 141.6 KB

Informe
18 p, 3.0 MB

English
Informe
18 p, 3.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2020-01-21, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir