Innovació de producte en Cosmètica
Salvat Jofresa, Roser (Parc de Recerca UAB)
Tort Xirau, Marta, (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Valorització i Patents)
El Briyak Ereddam, Hafsa col. (Universitat Autònoma de Barcelona)

Título variante: Product innovation in Cosmetics
Publicación: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Parc de Recerca UAB, 2018
Descripción: 18 pag.
Resumen: Unes 30 petites i mitjanes empreses i una desena d'investigadors van compartir experiències d'innovació en cosmètica en aquesta sessió. A més, es va presentar el cas de transferència entre el Sincrotró Alba i l'empresa Bicosome, sorgida d'un grup d'investigació del CSIC.
Resumen: Perfume and cosmetics is a mature, strong and growing sector with a special commitment to internationalization and innovation. The biggest challenges of the formulations are consistency, stability, efficiency and security, but in this industry, innovation is mainly based on changes in consumer preferences on textures, formats and fragrances, as well as the Search for new market niches.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: Informe de Vigilància Tecnològica
Documento: Informe



Programa
2 p, 141.6 KB

Informe
18 p, 3.0 MB

English
Informe
18 p, 3.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Estudios

 Registro creado el 2020-01-21, última modificación el 2022-10-22



   Favorit i Compartir