Propostes i orientacions per a la lectura del Prometeu encadenat
Torné i Teixidó, Ramon (Institut Ferran Casablancas (Sabadell))

Data: 2019
Resum: L'autor proposa cinc aspectes que, al seu parer, caldria abordar a les aules d'ensenyament secundari per a la lectura de la tragèdia d'Èsquil, El Prometeu encadenat. Es tracta d'una variada riquesa antropològica, religiosa, artística que convé mostrar als joves lectors mitjançant algunes notes. L'autor també proporciona en annex una proposta de guia i treball de lectura d'aquesta peça.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Prometeu ; Mite ; Tragèdia ; Guia de lectura
Publicat a: Methodos, Núm. 4 (2019) , p. 41-46, ISSN 2013-682X



6 p, 195.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Methodos
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2020-02-18, darrera modificació el 2021-08-07



   Favorit i Compartir