La lectura del cicle troià a través del role-playing i les xarxes socials
Cantó i Gargallo, Berta (Institut Thos i Codina (Mataró, Catalunya))

Data: 2019
Resum: L'article recull l'experiència didàctica d'una lectura alternativa del contingut literari, cultural i artístic del cicle troià, a través de rols i de perfils oberts ad hoc a la xarxa social Facebook. La proposta afavoreix el treball competencial i interdisciplinari, potenciant també la capacitat empàtica i creativa de l'alumnat. El fet de reescriure i representar el mite afavoreix l'aprenentatge significatiu, cooperatiu i responsable, el qual propicia l'assoliment d'un coneixement més ric i complert.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Xarxes socials ; Competències ; Literatura ; Grec ; Role-playing
Publicat a: Methodos, Núm. 4 (2019) , p. 71-83, ISSN 2013-682X



13 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Methodos
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2020-02-18, darrera modificació el 2020-02-20



   Favorit i Compartir