¿Cómo medir la eficacia comunicativa? El modelo de los umbrales comunicativos
Badajoz Dávila, David, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Publicació: Barcelona Gedisa 2018
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Capítol de llibre
Publicat a: Investigando en contenidos de vanguardia, 2018, p. 29-43, ISBN 978-84-17690-34-2



16 p, 432.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació (LAICOM)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2020-02-26, darrera modificació el 2024-11-17



   Favorit i Compartir