Google Scholar: cites,
Pueblo gitano y consumo mediático informativo: ¿audiencia crítica y activa?
Marques Gonçalves, Gabriela

Data: 2020
Resum: El objetivo del texto es reflexionar sobre el carácter crítico y activo del pueblo gitano como audiencia. A partir de un trabajo cualitativo, basado en 20 entrevistas semiestructuradas (10 hombres y 10 mujeres), se observa que el pueblo gitano es muy crítico con el modo en que los medios hablan de él. Consideran que domina una fuerte vinculación con delitos y crímenes. Se acaba defendiendo la necesidad de mejorar la formación periodística.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Pueblo gitanto ; Consumo mediático ; Audiencia ; Periodismo
Publicat a: Revista de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación, Vol. 7 Núm. 13 (2020) , p. 164-184, ISSN 2341-2690

DOI: 10.24137/raeic.7.13.8


21 p, 277.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2020-03-04, darrera modificació el 2021-08-07



   Favorit i Compartir