Factores para la evaluación indirecta de la transferencia - FET
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)

Data: 2020
Resum: En los últimos años, la investigación del grupo EFI-GIPE, de la Universidad Autónoma de Barcelona, se ha centrado en evaluar la transferencia de la formación de forma indirecta (Pineda, Quesada, y Ciraso, 2011; Quesada, 2012). El recorrido realizado ha permitido crear el primer modelo de factores de la transferencia en el contexto español: el modelo FET de Factores para la Evaluación de la Transferencia.
Nota: El Grupo EFI-GIPE desea agradecer en particular a quienes participaron en las diversas fases del proyecto.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: INFPRO
Matèria: Transferencia ; Formación ; Aprendizaje ; Impacto ; Organizaciones ; Administración pública



6 p, 274.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Eficàcia de la Formació (EFI)
Documents de recerca > Informes de projectes

 Registre creat el 2020-03-05, darrera modificació el 2020-03-10



   Favorit i Compartir