Google Scholar: cites
Estudio de la progresión en la delimitación de las "ideas" del alumno sobre fuerza
Jiménez Gómez, Enrique (Universidad de Murcia. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales)
Solano Martínez, Isabel (Universidad de Murcia. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales)
Marín Martínez, Nicolás (Universidad de Almería. Departamento de Didáctica de las Matemáticas y de las Ciencias Experimentales)

Data: 1997
Resum: The aim of this paper is to analyse if there has been any progress in the results that different papers about learners' «ideas» have shown in Dynamics. To that end, a wide sample of papers about «pupils' knowledge" concerning the concept of force has been chosen and a set of categories has been establihed in order to set up the criteria that allow us to compare the information presented in those papers.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Equilibri estàtic ; Caiguda d'objectes ; Llençament cap amunt ; Interaccions en moviment relatiu ; Col·lisió
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 3 (1997) p. 309-328, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21501
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v15-n3-jimenez-solano-marin
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4160


20 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-10, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir