Are cohabiting and being married different? Differences in the socio-demographic composition of partnerships in western european countries
Miret, Pau, 1964-
González López, María José
Treviño, Rocío

Publicación: Bellaterra : Centre d'Estudis Demogràfics, 2010
Descripción: 10 pag.
Ayudas: Ministerio de Educación y Ciencia CSO2008-00654
Ministerio de Educación y Ciencia SEJ2007-67569
Nota: El document es va presentar, en format pòster, a la XXVI IUSSP International Population Conference. Marrakech (Marroc), 27 de setembre - 2 d'octubre de 2009.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Colección: Papers de demografia (Centre d'Estudis Demogràfics) ; 360
Documento: Working paper



10 p, 4.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Centre d’Estudis Demogràfics (CED-CERCA)
Documentos de investigación > Working papers

 Registro creado el 2020-04-01, última modificación el 2025-09-10



   Favorit i Compartir