Google Scholar: cites
Una sesión innovadora de trabajo de laboratorio para enseñar proceso de datos : segundo curso de estudios de física a nivel universitario
Fondère, F. (Université de Paris XI)
Séré, Marie-Geneviève (Université de Paris XI)

Data: 1997
Resum: An innovative reflection about measurement is proposed through Franck and Hertz experiment for second year University students. We present a sequence of laboratory work during which the students have the opportunity of deepening notions like dispersion, error and uncertainty, accuracy and precision, and some concepts of statistics. We describe how students are led to develop personal comments on their own results.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Anàlisi estadístic de dades ; Medició i procés de dades ; Vapor de mercuri ; Energia atòmica ; Nivells d'energia ; Errors sistemàtics ; Errors aleatoris ; Mitja ; Mitjana ; Moda ; Desviació estàndar ; Distribució de Gauss ; Mostra ; Població ; Interval de seguretat ; Histograma de mesures ; Precisió/exactitud ; Franck i Hertz
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 3 (1997) p. 423-429, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21510
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v15-n3-fondere-sere
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4169


8 p, 316.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-12, darrera modificació el 2022-03-06



   Favorit i Compartir