visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Conocimiento profesional y epistemología de los profesores I: Teoría, métodos e instrumentos |
Data: | 1997 |
Resum: | We present in this article the theoretic and methodological frame of the studies carried out by the authors on teacher's professional knowledge and epistemological conceptions, taking as a reference the bases of the Model of Investigation at the School and the IRES curricular project. In a latter article we will analyse the data there obtained. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Perspectiva constructivista ; Perspectiva sistemàtica i complexa ; Perspectiva crítica ; Coneixement profesional ; Coneixement sobre el coneixement ; Coneixement acadèmic ; Coneixement basat en l'experiència ; Rutines i guions d'acció ; Teories implícites ; Absolutisme epistemològic ; Simplificació i reduccionisme ; Dissociació entre explícit i tàcit ; Conservació adaptativa ; Uniformitat-diversitat ; Coneixement pràctic ; Coneixement integrador ; Coneixement tentatiu, evolutiu, processal |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 2 (1997) p. 155-171, ISSN 2174-6486 |
18 p, 922.5 KB |