Los retos de la televisión pública ante el Mercado Único Digital Europeo: estudio de caso RTP (Portugal)
Real Rodríguez, Elena (Universidad Complutense de Madrid)
Agudiez Calvo, María del Pinar (Universidad Complutense de Madrid)
Subires Mancera, María Purificación (Universidad de Málaga)

Títol variant: Los retos de la televisión pública ante el Mercado Único Digital Europeo: estrategias multipantalla, innovación y renovación de los mandatos del servicio público. Objetivo 1. Comparativa europea. Caso RTP (Portugal)
Data: 2020
Descripció: 33 pag.
Resum: La estrategia de futuro de RTP plantea reforzar los valores de calidad e innovación, llevar más lejos la apuesta por lo digital y en las nuevas generaciones, profundizan el valor de universalidad, llegando a todos los portugueses, dondequiera que estén.
Ajuts: Ministerio de Economía y Competitividad CSO2017-82277-R
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Informe
Matèria: Mercado Único Digital Europeo ; Televisión de servicio público ; RTP ; Portugal ; Estrategias digitales ; Estructura y políticas de Comunicación



33 p, 994.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)
Documents de recerca > Informes de projectes

 Registre creat el 2020-04-27, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir