Google Scholar: cites
Evolución de las representaciones mentales sobre colisiones
Villani, Alberto (Universidade de São Paulo (Brasil))
Orquiza de Carvalho, L. (Universidade Estadual Paulista (Brasil))

Data: 1997
Resum: The article concerns the results of a qualitative research with secondary school students on the evolution of their ideas about collisions in mechanics. We focus our attention on the mechanism of partial attainment of new ideas and the relationship between the resistance to change and the experimental situations. Some implications for teaching are also discussed.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Entrevistes individuals ; Mecànica ; Representacions fenomenològiques ; Resistències inicials ; El xoc com a interacció ; Representacions formals ; Energia cinètica ; Quantitat de moviment ; Caràcter vectorial de la velocitat ; Balanç escalar i vectorial
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 1 (1997) p. 91-102, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21480
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v15-n1-villani-orquiza
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4193


10 p, 555.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-17, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir