Google Scholar: cites
¿Son los alumnos capaces de atribuir a los microorganismos algunas transformaciones de los alimentos?
Díaz González, R. (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica das Ciencias Experimentais)
López Rodríguez, R. (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica das Ciencias Experimentais)
García Losada, A. (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica das Ciencias Experimentais)
Abuín Figueiras, G. (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica das Ciencias Experimentais)
Nogueira Abuín, E. (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica das Ciencias Experimentais)
García Gandoy, J. A. (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica das Ciencias Experimentais)

Data: 1996
Resum: In this paper we investigate if primary school students are able to relate microorganisms with food transformations. The subjects of this study were 343 4th. and 7th. grade children from Lugo (Spain) and the instrument used consisted of four multiple choice questions. The results shed light on the difficulties students have at these levels when they try to apply their ideas to interpret biological phenomena. Finally, we discuss some implications for Science teaching and learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Estratègies d'aprenentatge ; Microbi ; Microorganismes ; Éssers vius unicel·lulars ; Fermentació ; Contaminació química ; Contaminació bacteriològica ; Transformacions alimentàries ; Ús d'analogies ; Terminologia científica ; Adquisició de conceptes
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 2 (1996) p. 143-153, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21443
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v14-n2-diaz-lopez-rodriguez-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4220


12 p, 526.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-19, darrera modificació el 2022-11-24



   Favorit i Compartir