visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Tres enfoques de la investigación sobre concepciones alternativas |
Data: | 1996 |
Resum: | In the last years the researchers on Science Education have given preferent attention to student's conceptions. Studies have been carried out and their interest is still growing. Our purpose in this paper is to give an approach to three ways of focusing the question: the calternative conceptions», the «ways of reasoning» and the «causal mental models» approaches. Our goal is to compare them and show, without being exhaustive, some of their findings and future spectatives. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Concepcions dels alumnes ; Universalitat ; Persistència ; Consistència ; Canvi de concepció ; Formes de raonament ; Reducció funcional ; Raonaments funcionals ; Implicacions didàctiques en el canvi de raonament ; Models mentals ; Kleer i Brown |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 2 (1996) p. 221-232, ISSN 2174-6486 |
12 p, 631.7 KB |