Una aproximación empírica a través de las relaciones Ciencia-Tecnología-Sociedad (CTS) en estudiantes de secundaria y universitarios valencianos
Borreguero, P. (Universitat de València. Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació)
Rivas, F. (Universitat de València. Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació)
Data: |
1995 |
Resum: |
The study reveals the Science-Technology-Society (STS) outlooks of high school students and university students. The VOSTS inventory (Aikenhead et al. , 1989) was used to reflect The STS beliefs, positions and literacy. The outcomes of the study point to the need of introducing new concepts and attitudes, emphasizing epistemology, information and cognition. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Psicologia de l'educació ;
Alfabetització tecnològica i científica ;
Inventari del VOSTS ;
Estudiants de batxillerat ;
Estudiants universitaris ;
Comunitat Valenciana ;
Epistemologia científica ;
Ciència-tecnologia-societat |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 363-370, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21424
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n3-borreguero-rivas
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4256
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2008-01-07, darrera modificació el 2024-05-26