tut.
tut.
Data: |
Bellaterra, setembre 2019 |
Descripció: |
70 pàgines |
Resum: |
L'objectiu principal d'aquest treball de final de màster és identificar quins canvis es produeixen en mestres de primària respecte a la caracterització de bones activitats matemàtiques, al llarg d'una formació que busca el desenvolupament professional. Per a poder establir les categories d'anàlisi, s'han produït i validat 12 indicadors que permeten caracteritzar una bona activitat matemàtica, els quals també esdevenen un recurs útil per a les mestres a l'hora de dissenyar, posar en pràctica i avaluar les seves activitats. Els resultats mostren que, al llarg de la intervenció formativa, es produeixen canvis en les mestres respecte a la caracterització de bones activitats matemàtiques, ja que al principi de la formació tenen en compte pocs indicadors i en un nivell baix i, en canvi, en finalitzar-la, consideren tots els indicadors i en un nivell força més alt. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Recerca en Educació [4313815] |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster de recerca en educació |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Professors de matemàtica ;
Formació ;
Matemàtica ;
Ensenyament primari ;
Educació primària ;
Desenvolupament professional |