Habilitats del sector turístic [101190]
Ruiz Aguado, Carme
García Jimènez, Sonia
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Título variante: Skills in the Tourism Sector
Título variante: Habilidades en el sector turístico
Fecha: 2020-21
Resumen: Aquesta assignatura vol dotar als estudiants del segon curs del Grau en Turisme de les habilitats informàtiques necessàries per desenvolupar la seva feina a les empreses del sector turístic, especialment a les d'intermediació, transport aeri i empreses d'allotjament. L'assignatura treballa amb diferents sofwares específics del sector com ara el Sistema Global de Distribució Amadeus amb continuació a l'assignatura optativa de Comercialització Informatitzada. A la finalitazació de l'assignatura, els estudiants seran capaços de : Familiaritzar-se amb el funcionament bàsic d'un GDS: Amadeus Aprendre a buscar i analitzar serveis de transport aeri i tarifes ofertes per les companyies aèries abans de seleccionar la millor opció per cobrir les necessitats del client. Conèixer com desenvolupar el procés de creació d'una reserva aèria amb un sistema de distribució global. Familiaritzar-se amb el funcionament bàsic d'un software per a la gestió hotelera (PMS). Aprendre el funcionament bàsic d'un software de gestió d'agència de viatges (Front Office). Aplicar tècniques de comunicació rellevants pel sector turístic. Aprendre els principis bàsics del Revenue Management.
Resumen: Esta asignatura quiere dotar a los estudiantes del segundo curso del Grado en Turismo de las habilidades informáticas necesarias para desarrollar su trabajo en las empresas del sector turístico, especialmente en las de intermediación, transporte aéreo y de alojamiento. La asignatura trabaja con diferentes sofwares específicos del sector como por ejemplo el Sistema Global de Distribución Amadeus con continuación a la asignatura optativa de Comercialización Informatizada. A la finalización de la asignatura, los estudiantes serán capaces de : Familiarizarse con el funcionamiento básico de un GDS: Amadeus Aprender a buscar y analizar servicios de transporte aéreo y tarifas ofrecidas por las compañías aéreas antes de seleccionar la mejor opción para cubrir las necesidades del cliente. Conocer como desarrollar el proceso de creación de una reserva aérea con un sistema de distribución global. Familiarizarse con el funcionamiento básico de un software para la gestión hotelera (PMS). Aprender el funcionamiento básico de un software de gestión de agencia de viajes (Frente Office). Aplicar técnicas de comunicación relevantes para el sector turístico. Aprender los principios básicos del Revenue Management.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Turisme [2500894]
Plan de estudios: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 104.0 KB

Anglès
4 p, 102.2 KB

Castellà
4 p, 102.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-10, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir