Google Scholar: cites
Influencia de la formulación del enunciado y del control didáctico sobre la actividad intelectual de los alumnos en la resolución de problemas
Langlois, F.
Gréa, J.
Viard, J.

Data: 1995
Resum: Using as reference the scientist instead of the expert for analysing the pupil's behaviour in problem solving, we proposed to students (17 years old) closed and open problems. The great diversity of the students' productions and their analysis in the theoretical framework of didactical contract, oblige us to build two analysis grids: one of the students' activities and the other one for the finalities which we attribute to those activities. We show how ranging the strategy of resolution depends on the text of the problem.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Formulació i validació d'hipòtesis ; Formulació dels enunciats ; Verificacions algorítmiques ; Comprensió dels enunciats ; Activitats pràctiques ; Activitats teòriques ; Activitats especulatives ; Activitats simbòliques ; Elaboració d'un procediment ; Verificació de resultats
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 2 (1995) p. 179-191, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21406
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n2-langlois-grea-viard
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4265


14 p, 661.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-08, darrera modificació el 2021-12-12



   Favorit i Compartir