Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828]
Gassull Bustamante, Cecilia
Pino Hoyos, Angela María
González Martín, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Título variante: Educational Strategies and Resources for Music Teachers
Título variante: Estrategias y Recursos Educativos para el Profesorado de Música
Fecha: 2020-21
Resumen: Aprofundir sobre la pràctica docent en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC i la veu. Analitzar cada un dels àmbits en relació al currículum i a la formació del professorat. Conèixer i aprendre estratègies, metodologies i recursos didàctics dels àmbits citats. Conèixer diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la tasca docent. Conèixer i elaborar materials didàctics per a l'ensenyament-aprenentatge de la música. Conèixer el plantejament de la didàctica de l'audició a l'aula a través d'un repertori de música contemporània i músiques del món. Analitzar diversos recursos d'educació musical a partir de la utilització de les TIC. Conèixer i aplicar les TIC en el desenvolupament de recursos multimèdia i el tractament i obtenció de 1 Conèixer i aplicar les TIC en el desenvolupament de recursos multimèdia i el tractament i obtenció de dades. Conèixer i aplicar les TIC per a la creació musical a l'aula. Conscienciar i conèixer la funció de la veu com a eina de comunicació en la pràctica docent. Analitzar les característiques d'una bona actitud corporal en una fonació eficient i sana. Conèixer i aprendre recursos per a una emissió i projecció de la veu sese esforç, tant cantada com parlada.
Resumen: Profundizar sobre la práctica docente en diferentes ámbitos fundamentales de la educación musical: la audición, las TIC Y la voz. Analizar cada uno de los ámbitos en relación al currículo y la formación del profesorado. Conocer y aprender estrategias y recursos didácticos de los ámbitos citados. Conocer el planteamiento de la didáctica de la audición en el aula a través de un repertorio de música 1 Conocer el planteamiento de la didáctica de la audición en el aula a través de un repertorio de música contemporánea y músicas del mundo. Analizar diversos recursos de educación musical a partir de la utilización de las TIC. Conocer y aplicar las TIC en el desarrollo de recursos multimedia y el tratamiento y obtención de datos. Conocer y aplicar las TIC epara la creación musical en el aula ▪ Concienciar y conocer la función de la voz como herramienta de comunicación en la práctica docente. Analizar las características de una buena actitud corporal en una fonación eficiente y sana.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [4312637]
Plan de estudios: Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 117.7 KB

Anglès
7 p, 115.6 KB

Castellà
7 p, 117.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-10, última modificación el 2023-09-17



   Favorit i Compartir