Google Scholar: cites
Más allá del conocimiento : los desafíos epistemológicos y sociales de la enseñanza mediante el cambio conceptual
Duschl, R. A. (University of Pittsburgh. Department of Instruction and Learning)

Data: 1995
Resum: The focus of this paper is on the generic assessment practices teachers need to adopt in order to support the shift in perspective about classroom management. This research show that actions, practices, products and discourse patterns of the classroom can provide the necessary assessment information in the epistemic, cognitive, and social domains teachers need to facilitate science learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Reforma escolar ; Coneixements científic ; Coneixement procedimental o estratègic ; Coneixement declaratiu ; Habilitats de pensament ; Habilitats de comunicació ; Comunitat de pràctica ; Paper del professorat ; Pràctiques de classe ; Procés d'investigació
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 3-14, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21388
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n1-duschl
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4278


12 p, 732.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-09, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir