Google Scholar: cites
Estudio sobre el comportamiento visual en álgebra de los alumnos del segmento educativo 14-16
Meavilla Seguí, Vicente

Data: 1995
Resum: The visual characterisation in Algebra of a sample of pupils in the 14-16 age-group has been studied. In this paper we suggest, in the light of the results of the study, didactic recommendations for the exploitation of visual reasoning in the teaching of Algebra in schools.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Resolució de problemes matemàtics ; Resolució gràfica de problemes de programació lineal ; Pitàgoras y los pitagóricos ; Al-Khwarizmi i l'equació de segon grau ; Àlgebra escolar i cognició ; Diagrames algebraics ; Enfocament visual de les matemàtiques
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 97-105, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21397
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n1-meavilla
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4287


10 p, 316.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-09, darrera modificació el 2023-03-03



   Favorit i Compartir